سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بینوا فرزند آدم ، مرگش پوشیده است ، و بیمارى‏اش پنهان ، کردارش نگاشته است و پشه‏اى او را آزار رساند جرعه‏اى گلوگیر بکشدش و خوى وى را گنده گرداند . [نهج البلاغه]
دوستدار محسن چاوشی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شعر

بچه ها براتون یه شعر میزارم که خودم گفتم .راجع به محسن چاووشی.

بازم یه خوانندای

                                 که میشینه بر دلی        

باز دوباره ترانه

                            ترانه ی عاشقانه

باز این دل بی گناه

                           شده عا شق گمراه

 ببخشید که وزن و قافیه هاش مشکل داره



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نازنین ( جمعه 84/11/7 :: ساعت 1:13 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شعر
اشنایی......

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 3655
» درباره من

دوستدار محسن چاوشی
نازنین
هیچی

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شعر .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب